Ville va lika bra kompis med dig som förut men nej ...

~ Du har ljugit för mig, du går och säger att du inte är arg på mig men du är det... Du är bara för omogen när du håller på. Så jag gick och vänta på dig när DU sa att vi skulle snacka och du bara strunta i det och tror att jag ska förlåta det. För om jag gör så då lackar du som en idiot tur att inte jag va som du och inte tar åt mig det på samma sätt som du, Jag hoppas att du vet vem du är och att du läser det här!
Jag ville ha dig som kompis du och jag vi va som syskon sen gled vi isär .. Och jag kommer inte glömma varje sekund med dig jag hade! JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA, men du behöver inte älska mig men jag dig♥ ~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: