80 situps , 40 armhävningar .. osv

Hej snyggischar !
Just nu sitter ja här i mitt rum har precis gjort färdigt dagens pass hhahaa eller hur man ska säga ! Först sprang jag 4 km sen så gjorde jag 80 situps asså 40 gånger 2 sen så 40 armhävningar 20 gånger 2 ! As jobbigt men sen så stretchade jag så att jag kan gå ner i spagat (stavning) är as lång ifrån att komma ner men folk säger att det tar typ 3 månader om man gör det varje dag så a ska försöka hinna med det !! :) Ska fan få magrutor ! bild kommer !

A men iallfall idag har jag typ sovit bort hela jävla dan så aa tråkigt men först vaknade jag vid 12 och somna om till typ halv 3 ! .. Imorgon kanske jag och mamut åka och handla asså kläder ! pussi ♥


Älskar dig min lillebror !

Postat av: Jasse

Hur ofta ska du göra det dära tränings passet? :) <3

2012-03-3122:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: