Vill ha tillbaka dig.

Tjenare, Just nu sitter jag i mitt rum har precis rensat mina kläder så det blev en hel svart sopsäck med kläder som ska till klädis! YEY
Men jag ska typ ta och sminka mig lite göra mig lite freeech sen ska jag nog tagga upp till byn tror jag får se helt enkelt ;) Imorgon är det skola sjukt taggad.. -.- nej men ja imorgon ska vi typ bara ha en ganska kort dag tror jag! :) och efter ska jag och titta på tränings match vårat lag har träningsmatch mot skuru fast kan ju inte vara med pågrund av mitt jävla säääääääär knä. Men jag ska försöka att ut och gå runt 30 minuter per dag så mitt knä inte anstränger mig så mycket för jag ska ju tillbaka och 'stor' rönka det!..
Men på Torsdag tror jag att jag ska in till stan och köpa avslutnings kläder har redan köpt skor typ enkla ballerina. Jag bloggar mer snart för måste gå ut med hunden.. :) Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: