SWAG

Tjenare snyggingar!
Just nu sitter jag i mitt Rum och glor på Maraton fråga mig inte varför haha för det var för min pappa var med han hade svensexa så han skulle springa i en rosa liten baddräkt 1 mil så ja! hahahah gash pinsamt.. 
Men dom filmar ju typ bara dom som låg på första plats säääär.
Aja men idag så kom min lillebror ner till mig eftersom att pappa och Jessica skulle på svensexa/möhippa! Så vi passade han tills klockan typ 11:00 sen så skjussa vi upp han för Melvins Morfar och Ethel kom och skulle passa han på dagen/kvällen/natten. För pappa och dom kommer hem imorgon bitti!

Jag har ångest för jag har inte hittat något och ha på skolavslutningen.. Jaag ska nog åka in någon dag här typ på måndag eller Om vi slutar tidigt det gör vi väl ja det måste vi ja.. ska nog till hollister eller gina får se.
Men ska ut och äta nu. YEY MAAAAAAAT! Puss.

Bebiis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: