Känn dig fri!

Tjenare, Just nu sitter jag i mitt rum laddar upp lite bilder som kommer här neranför .. jag och mamma var ju i nynäshamn i hamnen och åt glass och tog lite kort på båtar och så Ja ni får väl se ;)
Nej men imorgon ska jag till mitt land (mammas land) Ute vid muskö! ska bli roligt har inte varit där på 13413 år sen typ haha..
Men först på morgonen ska jag hänga med pappa till jobbet en snabbis sen ska vi luncha med han kund hahahhaa ;) A sen så ska vi gå till banken och fixa ett bankomatkort till mig. Sen åker vi nog hem och packar sen kör pappa mig min kompis, Hampus och hans kompis kanske hihi nice! A sen blir det väl och slappa gå ner till sjön ja ni vet!
Men vi sover där tills på lördag sen på lördag ska jag hem till mami och sen ska vi ner och spela mini golf hela ligan (; Och då kommer även mycket kort! Puss

Bildbomb!
 
 
Bjuder på.. titta mina ögon ser drogade ut HEJDÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: