Allt som händer i sommar!

Tjenare sötisar!
Just nu sitter jag i mitt rum har precis varit ute och gått ett stort varv! Känns as skönt gjorde lite situps och armhävningar!

Men i det här inlägget tänkte jag berätta om allt jag ska göra i sommar!
I Sommar ska jag till Norge! träffa mina släktingar sjukt nice. Med pappa,Jessica,Melvin, Hampus och Hampus kompis Patrik! Vi ska vara där en vecka.. 
Sen kommer jag hem sen sover jag hemma en natt sen åker jag IGEN till Köpenhamn med mamma,Hampus,Måns,Amanda,Max,Lotta,Uffe! vi ska på Tivoli, vi ska vara där nere i 4 dagar tror jag :)
Sen ska jag till skarasommarland med mina kusiner Felicia,Sebastian,Hampus,Kasper(c) och deras Mamma! shiit kul! Love

Sen ska jag nog inte göra något mer, förutom grönan osv..
Men på Höstlovet ska jag till Turkiet! Då ska Anna kanske följa med!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: