Vill flytta hit till min släkt... ♥

Tjenare snyggingar! 
Just nu sitter jag här i soffan med datan. Är sjuk-.- 
A men idag så gick vi och fiska fast kunde inte fiska så länge för jag hade febeer och sen så mådde jg as illa och nästan spydde. Inte så roligt, så jag och pappa o herdis åkte och köpte medecin till mig för jag mådde verkligen piss a men sen så stod hampus,Filip och Ottar kvar och fiska när vi kom dit sen efter kanske 1 timme när min mag ont hade förslunit ja d¨å hade dom fått 4 fiskar makkrill tror jag det heter ja men i allfall ja då började jag fiska och nästan första kastet haha jag stod och dansa. A men så fick jag upp en silj eller vafan dom heter bruden med 0 koll på fiskar. A men så kastade jag i en gång till a då så fick jag en makkrill (eller hur fan dom stavas)
då hade vi ju 7 fiskar sen så fick pappa en, och sen fick hampus 2 till och filip en! 
A sen så åkte vi till några grottor från 2 världeskriget tror jag det var.. a så gick vi in i dom as häääftigt! 
Imorgon ska vi till ålesund på morgonen och så ska vi ju va med nina,eirik och marcus vet inte om henry ska med! Aja vi ska till ett shopping centrum och gå där! shiit kul då ska jag handla HANDLA HANDLA! ja hahah men kan skirva senare tror jeg. 
Puss♥
 
Dagens lååt:http://www.youtube.com/watch?v=TLD74qRkhs8 
Medina- Där Palmerna Bor
(går ju inte att lägga in låtar så det får bli en sånhär) :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: