Ut och gå nu då babes!

Tjenare, ska ut och gå nu har precis kommit hem från nynäshamn vi var vid nynäshamn vid akuten jag skulle dit och titta mina knän wehhoow äntligen! Aja men så jag kom in min doktor var 25 minuter försenad och jag fick typ damp men ja! :$ Plus när vi kom in hade han typ vaknat på felsida! så ja han var as lack a så titta han på mina knän och skicka mig typ direkt till röntgen.. Jag tog röntgen bilder och sen så fick jag åka hem så bilderna kommer till mig nån gång. Fast jag ska till handen snart till en någonting som inte jag vet vad den heter ja men någon speciallist som ska titta och sen om det inte ser bra ut ska jag magnetröntga!
Aja men jag måste gå nu arnnars kommer jag aldrig iväg, Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: