skara sommarland imorgon!

...förlåt för dålig uppdatering har inte haft tid att blogga idag, men iallfall min dag såg ut såhär jag vaknade kanske vid 12 och anna ringde mig vid halv 1 och ba aa men vi kommer och hämtar dig kvart över 1 och jag ba whuut nej kom halv 2 för jag gick ju precis upp aja dom kom vid halv två.. jag gick upp och sen åkte vii ner till rangstA för att ta båten ut till en udde där vi skulle fiska hhaha o såklart fick vi inge men annas pappa fick upp en gädda... vi ba yeees nu ska vi också få en. och tillslut gav vi upp och åkte tillbaka med båten.. Aja a ssen så åkte vi hem och då åt jag middag sen så cyklade jag och anna ner igen till rangsta för att sätta oss på bryggan o bara chilla.. var as skönt! Vi har cyklat ner dit vARJE dag det känns skönt! A sen så kom jag hem ganska sent tror klockan var 9 halvv 10 och nu sitter jag här i soffan och bara chillar lägger över lite musik till min mobil för ska ju till skara sommarland i helgen och va där tills  söndag! De blir nice med mina bästa kusiner! Puss♥
Bilen dom åkte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: