Pappas data..

...Tjenare, just nu sitter jag på pappas data och bloggar i soffan har precis kommit in sjukt nice kväll! aja men nu sitter jag o tittar på nån film typ asså vet inte vad den heter men ja.
Imorgon ska jag typ till något centrum för jag ska shoppa lite.. så bilder kommer upp på bloggen imorgon då. Sen ska jag nog hem och bara chilla.
På torsdag ska jag klippa mig klockan 10 sen kanske det blir en vända in till stan! får se..
Sen så ska jag lana med min bror torsdag till fredag asså för vi ska ju åka till norge klockan 04:00 så pappa sa att typ vi skulle va uppe till det så vi sover i bilen för det tar ju 10 timmar upp.. :( as länge och hur ska jag klara mig att inte kunna messa och allt på typ en vecka... ! Kommer dööö aja vi får väl se. Men så från och med fredag morgon till söndag nästa vecka kommer jag inte kunna blogga! :(
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: