Norge..

Tjenare bloggen, just nu sitter jag i ett rum ska typ  sova snart.. emh jag är ju i norge kom ju hit i fredags då tog det 10 timmar upp till Otta och sen stanna vi där och hälsa på Pappas moster vi va där i kanske 3-4 timmar sen så åkte vi vidare upp till hytten. as långt upp och det tog 2-3 timmar från otta, a sen så kom vi upp dit as häftigt bilder kommer ju in när jag kommer  hem. A men uppe i Hytten bor mina syslingar, I lördags morgon så gick alla vi till en flod eller vattenfall jag,filip,hampus,marcus,nina,eirik och pappa gick typ 2 timmar där kom hem så sköt vi luftgevär en stund o sen så gick jag,filip,marcus och hampus upp till fjällen eller asså as långt upp i bergen det tog ungefär 3 timmar och ja jag häll på att dö haha! . as roliga haha nej men a sen så va vi där tills idag då åkte vi till ålesund till pappas kusin. Vi var först ute och fiska lite sen så åkte vi till en, matafärr och köpte godis och sen åkte vi hem och käkadde hos herdis (pappas kusin). Sen så cyklade jag o hampus runt lite och såg hjortrar! med bebisar! shiit söta ja men ska nog ta och sova nu för imorgon ska vi fiska såklart-.- aa sen ska vi gå i några grottor cooolt men läskigt! aja kan nog blogga imorgon med får se! Puss
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: