Lite av bilderna från Norge, och min släkt!

Första dagen när vi kom upp till Norge till hytten långt upp i norge asså, så var vi ute och gick lite. 
Nästa dag på Lördagen så gick vandra vi bredvid en flod(vattenfall) I 1 timme.
Efter vi hade gått den där promenade så skulle vi och fiska -.- 
HAHAHAH sexiga vi är! 
sen på söndagarn åkte vi hem till Herdis och Ottar! 
Här bodde dom.
Vi åkte och fiska när vi kom fram men vi fick inget.. 
Men sen på Måndagen åkte vi ut och fiska och vi fick 10 fiskar! 
Hahha kungen fiska och fick upp två! Är man kung eller! 
Sen gick vi till några grottor. från 2 världeskriget -.- plus hade jag as ont i magen. :( 
Senidag Onsdag åkte vi till ålesund och träffade mina sysslingar.. as roligt! 
Först så typ hade jag feber och så hade jag as ont i magen svääär. a sen så typ tog jag mina medeciner två tabbletter a sen så spydde jag typ upp dom för jag mådde så jävla illa.. a sen så tog jag 2 nya och dom tog bort så jaag inte hade ont i huvudet och i magen. men börjar få det nu så måste ta mina tabletter! 
A men iallafall så åkte vi vid 10 å var hos nina och dom vid halv 11 a sen så titta vi i deras hus.. Kan man inte boo lite finare. nej men grymt fint hus har dom asså sjukt.
Sen så hämta vi Ninas syster Anette och hon följde med upp till ett torn as långt upp så man såg hela ålesund! 
Fula jag utan smink och inte plattat håret TJA, Anette, Herdis,Eirik,Nina,Filip,Marcus och hampus! 
Marcus och Hampus! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: