Hemma!!

Tjenare babes, Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik. Love music... Aja men min helg har varit grym! seriöst det var ett as roligt Tivoli.
Idag så gick vi upp vid typ halv 9 och sen åt vi frukost vid halv 10.. A men sen åt vi lite sen så skulle vi göra oss i ordning och sen så checka vi ut. Sen gick vi ner till hamnen eller vi skulle a men vi kom ju inte ner dit fören typ 2-3 timmar frö vi man gick ju förbi så jävla många snygga affärer. Jag köpte lite men det kommer ju sen ut.
A men sen skulle vi sätta oss och fika innan vi gick ner sista biten ner till Hamnen. Ja så vi hade satte oss och börjat äta och precis när vi hade satt oss och ätit så kommer en typ drogad *kvinna* typ 30-40 år gammal jag vet inte riktigt men hon såg ganska ung ut a sen så typ stod hon och skrek och la sig ner typ precis framför Måns och börja as garva åt sig själv... HAHAHA vilket liv-.- a men sen gick hon sig och ställde sig precis vid en vägg typ snett bakom oss och börja ta av sig kläderna juuuuuuew asså. Inte okej. sen gick vi där ifrån för det var ju as obehagligt och äckligt... Och då gick vi ner mot hamnen och när vi kom ner skulle vi äta men det var proppfullt så vi bestämmde oss att ta cykel Taxi hahha as roligt ju. sen så åkte vi till någon resturang och åt sen gick jag,Hampus,Måns och Amanda ner och hämta packningen a sen så när vi gick ner ja som sakt vi bodde på värsta jävla knark stället där det var fullt som satt och glodde. Fett läskigt ju! 
Ja men sen gick vi in till hotellet och tog med oss packningen till tåget för där skulle mamma,Uffe,Lotta och Max möta oss där ja när vi skulle gå upp i en trapp med våra packningen så satt det en as läskig typ ung man som satt i trappen med svart långt hår över ansiktet. Kille eller tjej jag vetefan såg ju som sakt inte men han/hon var ju också grymt ner drogad. Asså jag trodde Köpenhamn skulle vara lite bättre jag älskade lixom själva stället det var ju fan as häftigt typ som en liten mini new york men människorna kan ju bara döö. Det förstörde hela semestern för man va tvungen och tänka inte gå där där sitter ju Alla Pundare, Nej du får inte ha för kort kort på kvällen då blir du våldtagen du måste gömma ditt hår när vi går där smycken och allt... blalallalaa osv... Så var man tvungen att tänka! 
Aja men bilderna kommer snart! Puss 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: