Du har krossat mina drömmar!

Du och jag var på g jag hade planerat så så så och sen så krossa du mina drömmar.Jag skriver inte den här för att jag vill få tillbaka dig för det är omöjligt, jag skriver det här för jag är grymt ledsen men ja... 
 
Du skrev något fint till mig varje kväll och ja kommer sakna det. Du sa till mig ''hoppas det blir något mellan oss''.. dom orden är det jag inte kommer glömma.. 
Som sakt jag hoppas du läser det här och för det var mina drömmar att jag skulle komma hem och säga ''Pappa jag har hittat min rätta'' och han skulle bli glad men nej nu är allt över jag ska gå vidare.. 
Hittar nog en där ute som just är den som inte är falsk.. :) 
Yolo bara att gå vidare i livet.
(Tur att man har vänner och familj!) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: