Jag hoppas jag hoppas jag hoppas

Angående tävlingen med iphone 4s .. Min bästa tävling som jag har varit med om är nog den om jag vinner förstås men jag vill så gärna ha en .. så Vi får hoppas på att det blir jag (A) har varit med på as många men det händer inge de blir aldrig ja ! .. Jah tappade ju bort min iphone 4 eller det var någon som snodde den i turkiet .. jag va såå ledsen ! -.- och arg ! :'( SÅ JAG HOPPAS ATT DET ÄR JAG DEN HÄR GÅNGEN  !  HÅLL TUMMARNA
har har ni länken till tävlingen igen : http://www.bloglovin.com/m/2274609/376061264/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmZsYXZvdXJlZC5zZSUyRjI
wMTIlMkZqYW51YXJ5JTJGdmlubi1lbi1pcGhvbmUtNHMuaHRtbA
!

Kom igen nu ! ♥


Postat av: Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

Kul att du är med och tävlar :D

Allt bra? :)

2012-01-2219:11:38
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaa , haha när ska du lotta ut den som vann ett sovplagg ?



Ja allt är bra själv då ?

2012-01-2220:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: