förlåt för usel uppdatering ! ...

Tjenare ,förlåt för att jag nt har bloggat men jag är hos pappa o där finns de ingen bra data att blogga på + att jag har nt hunnit blogga för jag slutade klockan 4 sen så kom jag hem o då la jag mig i soffan och vilade swn väkte pappa mig o jag skulle äta sen så skulle jag duscha så hade nt direkt tid me det idag .. men imorgon får vi se för har g ganska tait schema den här veckan imorgon ska jag först såklart har jag ju skola sen så ska jag ha handbolls profil typ sista lektion men ah sen så ska jag hem slänga i mig mat o sen ska jag iväg på nästa handbolls träning så får se om det blir bloggning när jag kommer hem från handbollen får se ! puss Thihi utan smink ! //


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: