Du log , jag dog !

Tjenare , kom typ precis hem .. ´
Så jag tänkte blogga lite , eller har typ inge blogga om eller kan skriva vad som har hänt idag ! .. Först på morgonen så hade jag sovmorgon så mamma väckte mig 8:00 så jag skulle gå upp för började halv tio ungefär men jag a sen så kom jag t skolan tråkigt som fan men endå sen så typ hade vi svenska läsning boooring -.- sen så hade vi so sen lunch o matte o engelska o sist NO i 85 fucking minuter får fan adhd ? dom tänker som svin klass 7:b går till typ 13:15 typ vi slutar engelskan typ då eller om inte senare så man ba har bara 85 minuters NO men a sen ska jag hem ååååh .. a men sen när vi sluta gick jag hem till pappa o åt en macka :$ sen så ringde jag mamma så hon skulle hämta mig där o då skulle vi hem jag svulla i mig sån här kyckling klubba mmums sen taggade vi yeah o nu är vi hemma :$ FLUM men skriver snart ska bara hämta cooca cola yeah ! //



Matilda , jag älskar dig du e fan skönaste ... du o jag träffades
lixom på handbollen såg dig i blicken o tänkte omg hon ser sjukt
snäll ut o jag hade rätt ! Du betyder ska du veta , Älskar dig ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: