Bloppis !

Jag säljer mina skal pga att jag inte använder dom för först hade jag en iphone 3 o köpte ett as häftigt skal till den sen så fick jag en iphone 4 o köpte det skalet jag har drömt om som jag bara har andvänt 2 gånger sen så åkte jag tilll turkiet me inge skal på a sen så va det någon som snodde min iphone 4 så då fick jag en samsung galaxy o den ska jag ha nu thihhi men den har jag köpt 2 skal till men dom ska nt säljas så nu kommer dom skalen som jag tänkte sälja !! :)


Iphone 4 skalet .. man kan byta snören ! kostar : 85 :- köpte de för dubbelt !


en till bild !


Iphone 3 skal grymt snyggt .. ! kostar : 75 :- köpte den också för dubbelt så mer !

De är bara kommentera och skriva era mailadresser så ni nt glömmer det !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: