så nu är jag hos mamma !

Tjenare !
Är hos mamma nu pappa körde ner mig och när jag kom hit så stod det ett påsk ägg o en present !

Sorry om jag inte har bloggat på as länge bara lite snabbt igår men det är för jag har ingen bra data uppe hos pappa så får blogga på hans mobil .. o de e inte så ofta men ja, jag ska ta upp min stationära (stavning) upp till pappa så att jag har den där fast de är när vi har flyttat! Nu är jag hos mamma och har min egna bäbara data så kan blogga hur mycke jag vill :*

Idag ska jag typ fixa en påsk bild som jag sen ska skicka in till 3 för man kan vinna enn iphone 4s så ska fixa me min hund mohahahah

De jag fick av mamma :


I den här fick jag  :


ÖRHÄNGEN ! :)


sen fick jag dom här ;) Snygga va ?

Av min lossas mamma fick jag dom här :




YEAH !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: