Rubrik saknas !

Hej sötisar!

Just nu sitter jag här i mitt rum har apa tråkigt, messar lite och så!. Idag har jag typ gjort ingeting jag måste ta det chill för jag är förkyld och har ju cup på fredag så jag måste krya!


Igår slagga jag hos Anna, vi vaknade kanske runt klockan:11;00 typ för en gångs skull vakna jag hyfsat tidigt.
Sen åkte jag hem eller pappa skjussade mig :) Sen laga jag mat till min Bror och till mig för mamma va och klippte sig så hon kom hem typ nu så ja ;) ! Jag ska klippa mig på fredag ! (: JIPPPIEO ♥
Jag ska ta lite bilder imorgon för har absolut typ inga som jag redan har inne på bloggen så..

Pussi!

Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-1221:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: