Livet är som att cykla, man måste alltid trampa för att inte falla!

Tjena sötisar!
Idag har jag och mamma varit i sollentuna centrum jag köpte lite grejer men det kommer upp snart!
Men ja iallfall det börja med att jag och min bror vaknade klockan 11 typ och gick upp mamma var redan uppe hon går ju upp med tuppen hohohoho :o a men sen så gjorde vi oss i ordning jag sminka mig fixa håret osv.. a men sen åkte vi runt 12 till rotebro för att lämna min bror hos våra kusiner, sen fortsatte jag och mamma till sollentuna centrum och shoppade i några timmar ojoj hihihihi! :$ men sen så åkte vi hem och chilla och nu sitter jag här och fixar med alla mina bilder på datan jobbigt.. Men ja skriver mer snart ska bara äta nomnom! Löve er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: