kryckor ! -.-

tjenare , allt bra ? som sakt jag går ju på kryckor men a folk undrar väl säker vad jag har gjort men det var så att jag skulle spela skol dm .. vi vann första och förlora andra men på andra matchen när vi skulle möta broängen ( tumba) så skulle jag springa tomma löpningar så va det typ en tjej som satt fram benet , så jag flög rakt ner i marken me knäskolen så har en aning ont  ! men det är därför jag hoppar på kryckor men det gick bättre än vad jag hade trot .. :)
men a idag har jag varit i skolan och det var ganska roligt för jag har gjort klart min all star sak på bilden så a  ! men jag skriver lite senare e as trött ska lägga mig och vila en stund pusshej :*

jag älskar dig ! okej ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: