överdriver du ? ....

Tjenare , just nu sitter jag och anna och lyssnar på ma chérie fett skön bass i ! ;D men a idag har jag ju varit i tråkiga skolan heheh trååååk men a hade sovmorgon och försov mig så farsan fick komma och hämta mig hahah :Ö men a sen hade vi engelska och då fick vi veta på att vi ska ha prov på onsdag medans vi ska ha prov på matte och spanskan på onsdag ! :/ känns ju stabbilt eller ? (;
men a sen efter engelskan hade vi idrott :( men då sa våran jävla idrottlärare sa till alex ba a kan du sluta orkar inte höra jossans gnäll :/ jävla retard ! aja men sen haede vi ma ! fick as mycket beröm från min mentor (mattelärare) för jag hade gjort saker ;) men sen så hade vi svenska och blev utsläng :/ hahahahaha skrattade för mycket så hon ba gå ut och ta en paus hahahahahah typ 3 andra hade blivit utslängd bara för jag skrattade som en gris ! och såg ut som en raggare med en prilla ! ;) haha  man har sina egenskaper  (;  aja men skriver snart igen ska bara äta taco ! ♥
my percing ! lovelu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: