lösögonfransar !

Give me !
Tjenare , just nu sitter jag här inne i hampus rum för att han har snabbare data så passade på att blogga nu när han endå är i byn men idag har jag varit uppe i hallen hela dan och tittat på fotbollstunering typ vi hade någoonting me skolan.. sen efter de så skulle jag gå hem me cilla och sini för ddom skulle hem till cilla då så vart det snöbollskrig typ alla mot mig så jag har blåmärken på benen o dom tar ju inte i nej nej verkligen inte eller jooo ! men sen så mulade typ alla mig opckså så .. va ganska kal men sen så gick jag hem efter allt kaos hem till pappa och drack varmchoklad och soffde lite .. MYs men sen så tog jag bussen ner till mamma och nu sitter jag här blev en snabb ber¨ätterse ! hahahha för har lite bråttom ska typ åka nu , ska på träning chingeling / Josefine♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: