lillebror melvin ♥ du betyder galet mycket

Bloggar varannan vecka så nu är det blogg veckan jiieeepiii ! :D för nu har jag bättre data till bloggning uppe hos opappa så har jag en mac as random bärbar data ... heheh som inte går typ och blogga på :/ !
men nu när jag är här hemma hos mammi så ska jag fixa min blogg så den blirr  goooood ! :S
Men idag har jag typ bara varit i skolan och på träning ! :D för först så hade jag utvecklingsamtal heheh ... sen så åkte vi typ och bada men då kunde jag inte bada sååå ?... men jag fick hemringning när vi va där för vi typ sprang in i omklänningrummen så vi gömde oss i skåpen a men sen så skulle vi me bussen då hoppa vi på fel buss fast som går till våran skola men vi ville inte tillbaka så vi hoppade av sen gick vi tillbaka till centrum och gick i prisskrossan ... och sen så sa anna ba *nej jag har tappat mitt läppsyl^^* jag ba wft?  hahah a men sen gick vi tillbaka till matsalen asså i vansta där vi åt och tittade sen så va kl : 13:53 och bussen gick kl : 13:54 och vi va typ 5 minuter bort sen såg vi bussen vi ba ooohh nej :) fhan vi missade den ( men det var inte våran plan ) nejnej ! men a sen sprang vi sen så stannade bussen vi ba oooooo0ohhhh neeeej a men sen åkte vi till skolan hhahahahahahha :) ... ♥ puss på rumpan
saknar tidenerna me dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: