Hjärtat är som ett lås många nycklar passar men bara en kan öppna!

Godnatt, just nu sitter jag o glor film med annna , vi har tråkkigt .. ska äta chockladpudding snart passar perfekt till när kl är 01:20 .. :)
Aja men idag har jag varit i haninge centrum ssshoppade en anning mycket hhehehe ... har typ handlat upp alla mina pengar men sånt händer har iallfall inga pengar o spara till något speciellt , men kom på att jag har typ 2 000 hos mamma också så då blir deet shopping nästa vecka också niice i <3 shopping . Men jag kan berätta lite om idag då ! när vi åkte dit wså var vi vid en rondell typ när man skulle svänga upp mot haninge centrum a då iallafall kom försst 1 skåppolis bil o sen så gick 2 polisar as argt ner mot typ ett par lägenheter a ssen så kom det en tilll enorm polisskåp bil .. ! jag ba : gaaah fett läkigt .. ! kolmmer dööö
a men sen så hände deet inge mer me det o så shoppade jag o anna typ hela dagen åt på något pannkaks ställe a men sen så kom min lossas mamma jessica o hämta oss utanför ... sen åkte vi hem o nu sitter jag o anna o taggar för bio imorgon så vi ska typ gå o lägga oss nu ! ... chingeling //josefine



HAHAHAH , bbästa bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: