fyller imorgon ! :*

tjenare , just nu sitter  jag här och lyssnar lite på musik får skriva om för 2 gången ! för att min data lagga hehhe kuuul -.-
men a idag har jag haft sovmorgon missade vanluiga bussen jag skullle ta så fick ta en senare som gick 09:32 och jag började 09:30 ... men det gör inte sen då hade vi NO i 85 minuter tråååk -.- sen hade vi lunch och idrott !fick hemringning idag igen jävla p12 lärare ! I hate han aja men sen så hadfe vi block .. sen heem fett chill !
Men om någon tänkte börja i våran skiola så säger jag bara Nej, våran skola suger a vet uinte vad den är en mardröm !
Men nu ska jag snart gå och äta på en resturang för morsan fyller år .. ! :D och imorgon fyller jag år tyeeeh ! men jag ska gå nu chhaao
vill gå på den konseren :*
min klädstil idag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: