falska vänner är som stenar man ser dom ofta , men äkta vänner är som diamanter man ser dom inte lika ofta ! ...♥

tjenare , just nu sitter jag här och lyssnar på *someone like you* Den e fan bra när man e ledsen ...
Men idag har jag varit på cp skolan såklart men a vi hade bild första lektion , och då skulle jag göra någonting me knivar och skar mig 2 gånger ... a sen hade vi so . skriver någon turistbrochyr (stavning) hehe roligt -.- skriver om thailand men sen hade vi mentor tid men vi hade block istället och då började jag skriva klart mitt uppdrag som är en anning försening heheh men a shiit samma ... sen hade vi lunch jag och anna gick hem till mig och åt 2 mackor men sen hade vi typ svenska kom lite fösent men men .. på svenskan så har vi börjat läst om en bok som heter *Det finns inga skrivskor i öknen* boken heter så bara för det e en muslim tjej som går i 7:an som inte får åka skridskor för sin farsa för att det står att man inte får göra det i muslim sak ...
Men sen hade vi profil men då fick jag ju såklart inte va me på den bara för att jag va tvungen att plugga så jag kan få godkänt i bild ! heheh men a det gick inte så bra fattade inte så mycket så skrev bara ett a4 inte mycket skulle typ skriva 2a4 RANDOM .. !
A sen slutade vi då gick jag och anna hem till mig och gjorde pepparkakshus hahah as kul men brännde mig va inte lika kul .. men har typ inge mer och berätta eller jo sen så firade pappai och dom mig bara för jag var ju hos mamma på onsdag när jag fyllde år så mina presenter kommer snart ut på bloggen ..
Pusshej ♥
fett bra ! :D ♥
min frilla idag , vad tycks ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: