bakat kladdkake muffins !

tjenare , just nu har jag bat kladdkake muffins me anna .. dom blev lyckade jävligt stora bara hehehe !
men idag har jag ju såklar varit i skolan och på första lektionen så sjöng  dom för mig shiiit pinsamt hhahaha dooog typ fast lever nu heheh .. :) men sen hade vi typ engelska inte roligt sen matte och vi gjorde en diagnos som tog typ hela lektionen sen hade vi lunch hehe vi skrattade i hela matsalen så alla små glin titta på oss heheh random vi är vet :S men sen hade vi cp spanska fast hämtade yasmins jacka så jag ville ha på mig den men sen så  hade vi slöjd och jag är snart klar me  min lejopard one pecie (stavning) kommer lite bilder !
pussi:*




heheh vi bakade !



anna !



jag ! ♥



kladdkaka !


Ha det bra puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: